۱ . درباره ما : CRM فرادید با سالها تجربه در ارائه خدمات it و برنامه نویسی تحت وب، از سال 1385 پا به عرصه ظهور گذاشت و با تکیه بر دانش فنی ۲ . تعریف CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) : - مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها و فروشگاه ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت ۳ . ۹ راهکار افزایش بهره وری تیم فروش : ۱ – مراقب زمان تیم فروش خود در جلسات باشید.
مدیران سازمانها باید آموزش ببینند تا زمان تیم فروش خود را تلف نکنند! مدت زمان جلسات با تیم فروششان را ۴ . نرم افزار مدیریت فروش چیست و برای چه کسانی ساختهشده است؟ :
نرم افزار مدیریت فروش به همه اعضای تیم فروش کمک میکند تا منظم، متمرکز و سریع عمل کنند. فقط به این دلیل که کلمه «مدیریت» را در خود ۵ . کاربرد CRM در بهینه سازی و مدیریت مراحل قیف فروش :
سازماندهی ورودی های قیف
جذب و ثبت سرنخ های فروش اولین قدم در فرایند فروش است. نرم افزار CRM توانایی ضبط سرنخ ها و صرفه جویی در زمان ورود ۶ . چطور فروش را پیش بینی کنیم: راهنمایی برای مدیران فروش : پیش بینی فروش چیست؟
پیش بینی فروش بخش مهمی از برنامهریزی و استراتژی کسب و کار است. در سطح ابتدایی، پیش بینی فروش، پیش بینی میکند که یک فرد، ۷ .مدیر فروش کیست؟ : به سوال مدیر فروش کیست ، ابتدا باید با رکنهای اصلی یک مدیر فروش موفق آشنا شویم. هدایت، یکی از رکنهای اصلی مدیر فروش میباشد. آنچه در هدایت نیروی فروش باید مدنظر ۸ . بین وظایف مدیر فروش و مدیر بازاریابی در کسبوکارهای مختلف چیست؟ :مدیر فروش و مدیر بازاریابی هر دو مسئول مدیریت و سازماندهی بخشهای مربوط به خود در شرکت هستند. در حالی که این دو پست همکاری نزدیکی با هم ۹ .مدیریت فروش در اینستاگرام با CRM : نیاز یک مدیر کسب و کار را دارا می باشد. بنابراین استفاده از نرم افزار CRM برای تمامی مدیران چه کسب و کارهای بزرگ و گسترده و چه کسب و ۱۰ . کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : امروزه خریداران طیف وسیعی از انتخاب ها را با توجه به تعداد زیاد پروژه هایی که می توان بر رویشان سرمایه گذاری کرد پیش رو دارند. چالش اصلی