۱ . CRM برای چه مشاغلی مناسب است ؟ : در این نرم افزار سازماندهی نمایید.
نقاط قوت محصولات خود را از نظر قیمت ، ویژگی های محصول نسبت به رقبا شناسایی کنید و در این نرم افزار ثبت نمایید.
برای کارگاه ۲ .نرم افزار شوگر SugarCRM :
درباره تاریخچه نرم افزار شوگر SugarCRM بیشتر بدانیم
شرکت مادر شوگر SugarCRM Company بنا به گفته موسسه تحقیقاتی فورس تر ویو به عنوان بهترین شرکت عرضه کننده سیستم های جامع مدیریت ۳ .نرم افزار CRM چیست و چکار می کند؟ : شد، در نرم افزار CRM قابل پیاده سازی است. بطور خلاصه نرم افزار های CRM، ابزار هوشمند و تکنولوژیک مدیران سازمان ها هستند تا به کمک آن ها تمام اهداف ۴ . نگاهی به ماهیت نرمافزارهای (CRM) اوپن سورس (open source) : یک پرسش بنیادی؛ متنباز بودن به چه معنی است؟
متنباز، لایهباز یا منبعآزاد، مجموعه واژگانی و ترکیبهای فارسی هستند که برای ترجمان عبارت (Open Source) استفاده میشوند؛ البته در ۵ . معرفی 9 مورد از برترین انواع نرمافزار (CRM) بازاریابی : 5 مورد از بهترین نرمافزارهای (CRM) بازاریابی
در ادامه قصد داریم تا به 9 مورد از نرمافزارهای (CRM) که برای امور بازاریابی ایدهآل بوده و به معنی واقعی کلمه ۶ . سی آر ام ابری چیست | معرفی بهترین نرم افزارهای سی آر ام ابری : مزیتهای استفاده از سی آر ام ابری
در دنیای تجارت امروز مشتری در مرکز توجه قرار گرفته و جلب رضایت او از هر چیز دیگری بیشتر اهمیت دارد. در ۷ . شش کاربرد نرم افزار CRM : یکی از نرم افزارهای مطرح در دنیا در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان نرم افزار Dynamics CRM مایکروسافت می باشد.
در ادامه به شش مورد از پرکاربردترین استفاده های نرم افزار ۸ . از خرید نرم افزار CRM به این 5 سوال پاسخ دهید : ما، صدها نرم افزار CRM وجود دارد که همگی نام سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را یدک میکشند اما الزاما تمام آنها نمیتوانند دغدغههایتان را برطرف سازند. به بیان دیگر، ۹ . موقعیت شغلی تحلیلگر کسب و کار CRM ؛ وظایف و مهارتها : کار با نرم افزارهای بازاریابی، پایگاه دادهها، مدیریت پروژه، آنالیز داده و غیره.
مهارتهای تحلیلی و آماری: توانایی خلق ایده و مهارتهای تحلیلی قوی روی دادهها. همچنین آشنایی با ابزارهای پیشرفته ۱۰ . همه چی درمورد KPI شاخص های کلیدی عملکرد در CRM : جهت این نرم افزار فعالیت میکنند و روز به روز در کسب و کار خود موفق تر شده اند. هنوز در مورد تعریف Customer Relationship Management، یا همان مدیریت ارتباط