۱ .CRM موبایل چیست؟ :CRM موبایل چیست؟
CRM موبایل یک تجربه کامل از CRM را در گوشیهای هوشمند، تبلتها و سایر دستگاههای مجهز به اینترنت ارائه میدهد و تیمهای بازاریابی، فروش و خدمات ۲ . از نرمافزار CRM موبایل چه کاربردی برای کسبوکارها دارد؟ : کاربرد نرمافزار CRM موبایل
تیمهای بازاریابی میتوانند با روشهای کاملاً جدید با مشتریان صحبت و تجربیات شخصیسازیشده ایجاد کنند.
تیمهای فروش از بهرهوری و کارایی بیشتر، کاهش هزینههای سرپرست و در دسترس ۳ . کاربردهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان : هایی نظیر CRM برای درک و فهم نیازها، بینش ها و علایق آتی مشتری ها استفاده می شوند.
CRM رویکردی مشتری محور نسبت به کمپین ها ارائه می دهد و بازاریابی ۴ . نرم افزار شوگر SugarCRM : collaboration, Social CRM می باشد که به سختی میتوان در نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتریان دیگر آن را یافت. ( منبع ویکی پدیا )
در سال 2004 با سرمایه ۵ . چیزهایی با CRM اشتباه گرفته میشوند؟ : استقرار سیستم CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری صحبت میشود، منظورشان ثبت و نگهداری و توسعهی مجموعهای از اطلاعات مشتریان است تا در مواقع مشخص بتوانند پیامهای تبلیغاتی خود را ۶ . چگونه در دورکاری کارایی سازمانمان را حفظ کنیم؟ : نرم افزارهای CRM ابری برای انجام دورکاری فراهم میآورند را ذکر نماییم. اما پیش از آن خیلی کوتاه ۲ مفهوم را مرور کنیم.
مزایای CRM ابری برای انجام دورکاری
دسترسی به اطلاعات ۷ . تفاوت CRM داخلی و CRM ابری : در مورد CRM داخلی، شرکت باید لیسانس نرم افزار CRM را خریداری کند. سپس نرم افزار در سرورهای شرکت تعبیه شده و بنابراین، فرآیند نصب نرم افزار به وقت و ۸ . نرمافزار Waze کسبوکار شما چیست؟ : احتمالا برای سالم رسیدن به مقصد باید خیلی کند حرکت کنید، خیلی جاها باید برای مسیریابی بایستید و باید هزینه و زمان زیادی را صرف برگشت از مسیرهای ۹ . نرم افزارها و ابزارهایی مفید برای دورکاری :
در حوزه گفتوگو و چت با همکاران و ارتباط ویدئویی
در مواقعی که به صورت دورکاری مشغول انجام کارها هستیم قاعدتا نیاز به هماهنگی، همفکری و همکاری با دیگر ۱۰ . نرم افزار CRM باید بدانید! : نرم افزار CRM که مناسب کسب و کارتان باشد چه نکاتی را باید توجه کرد؟
همانطور که می دانید نرم افزار CRM برای مدیریت ارتباط با مشتری جدید و قبلی و مدیریت روابط