۱ . مهارت هایی که هر مدیری لازم است داشته باشد : الهام بخش تیم خود باشید
شما مدیر یک مجموعه هستید. پس از شما انتظار می رود که مسیر اصلی و خط مشی را مشخص کنید. همچنین هدف را بسازید و به ۲ . دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز چگونه کار میکند؟ Digital Marketing : جذابترین شیوههای بازاریابی مورد توجه خواهد بود.
توجه به این شکل از بازاریابی موجب افزایش بودجه “بازاریابی محتوا” خواهد شد، تا آنجا که پیشبینی میشود یک چهارم از بودجه کل بازاریابی ۳ . تفاوت بازاریابی و پروموشن | چرا این دو اصطلاح با هم فرق دارند؟ : به استراتژی بازاریابی شما برای انتقال پیام برند، محصولات و خدمات کمک میکند. شباهتهای زیادی بین بازاریابی و پروموشن وجود دارد؛ ولی تفاوتهای آنها خیلی مهمتر هستند. هر دو این فعالیتهای تجاری ۴ . سرنخ فروش چیست؟ : با گسترش بازاریابی به فضای دیجیتال، پیدا کردن سرنخ بسیار متفاوت شده است. شاید خود فرایند پیدا کردن سرنخ راحت تر از پیش باشد، اما به دلیل رقابت بسیار فشرده ۵ . ERP یا CRM؟ کدامیک برای کسبوکار شما مناسبتر است؟ : مشتری مانند بازاریابی و فروش اطلاعات بهروز در مورد مشتریان احتمالی و فعلی ندارند (یا نمیتوانند در جریان تحولات کالا یا خدمات سازمان باشند).
4. فرایند فروش شرکت نامنظم است و ۶ . مدیریت تجربه مشتری (CEM) چیست و چه اهمیتی دارد؟ : از طریق بازاریابی دهانبهدهان، درآمد را افزایش دهد.
بهبود وفاداری مشتری (و ایجاد حامیان) از طریق تعاملات ارزشمند و بهیادماندنی با مشتری را به دست آورد.
کاهش هزینهها با کاهش رکود مشتریان به کاهش ۷ . ایمیل مارکتینگ چیست ؟ : میتوانید از بازاریابی ایمیلی برای اطلاعرسانی به مخاطبین خود، افزایش فروش و ایجاد یک جامعه پیرامون برند خود، مانند یک خبرنامه، استفاده کنید.
نحوه بازاریابی ایمیلی مدرن از ارسال ایمیلهای انبوه و ۸ .بازاریابی مجدد چیست؟ فرآیند ریمارکتینگ یک کسبوکار برای بهبود فروش : کمک کنید.
چرا بازاریابی مجدد یا ریمارکتینگ مهم است؟
ریمارکتینگ بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است، چون معمولا سفر مشتری طول میکشد. اینطور نیست که مشتری برندی را پیدا کند، بعضی از محصولاتش را ۹ . استراتژی گاو بنفش چیست؟ محصولی بسازیم که فروشنده خودش باشد! : در استراتژی بازاریابی است که بیشتر بازاریابان موفق از آن استفاده میکنند. این نویسنده موفق میگوید بازاریابی برای ایجاد علاقه و به یاد ماندن (ایجاد و حفظ نام برندتان در ۱۰ . قابلیتهای کلیدی نرم افزار (CRM) برای استارتآپها : ویژگی های یک سی آر ام (CRM) مناسب برای استارتآپها
کار در یک استارتاپ، ممکن است گاهاً گیجکننده و پرتلاطم شود. وقتی که هر روز درگیر با امور غیر